søndag 21. juni 2009

With friendship this rose...

Den søte røde awarden med to blide bamser dukker stadig opp i Blogglandia for tiden. Jeg fikk den først fra Marit i Bestemors blogg, og fikk i går ønsket om A wonderful day fra Chatrine i HekleHulen og i dag fra Jorunn i Jorunn's hobbysider.

Jeg sender awarden videre to ganger, dvs til hele 16 bloggere med hilsenen: With friendship this rose is sent your way. Hoping you have a wonderful day! Og jeg håper at de og alle andre får en flott søndag og en nydelig sommer. Her skinner heldigvis sola!

Baddie i Baddie's netthjem
Elin i Elins Strikkeri
Frida i Frida's lille verden
Randi i Hobby i nord
Lappesola i Lappesola
Lima i Limas lykke
LeKaQuilt i LeKaQuilt
Loppelill i Loppelill's blogg
Kjerstin i Min lille hobbyverden
Mor og datter i Mor og datter
Hege i Pepperkverna
Hilde i Rådyrveien
Karin i Strikkeglede og blogging
Sølvi i Sølvi's blogg
Tone i 2nes hobbykrok
Villblomsten i Villblomsten


Send den gjerne videre til åtte bloggere, eller bare ta i mot hilsenen om A wonderful day!

5 kommentarer:

Mor og datter sa...

takk takk!! :-)

koselig!
ha en fiiin dag du og!
klem

Lappesola sa...

Tusen takk!

Klem fra Sol

Jorun sa...

He, he... ENKEL hekling sier du om skrevne hekleoppskrifter...
Og jeg som synes de er skrevet helt i kode! MÅ "se det" i form av diagram, ellers klarer jeg det ikke...

2ne sa...

Tusen takk :-)

Loppelill sa...

Tusen takk! Er visst lenge siden jeg har vært innom bloggen din. Er på ferie så nå for tiden går alt i sakte tempo :)
Så mye fint du lager!!