onsdag 24. juni 2009

St. Hanskveld på Høvikodden

En så fantastisk St. Hanskveld tror jeg aldri vi har hatt! Så var det også lang kø for å komme seg til Høvikodden, og fullt kaos med parkeringen. Men det var verdt det da vi satt ved sjøen med deilig grillmat, salater, kake og masse dansevenner rundt oss.

Foreldrene mine var med, og det var noen år siden de tok turen hit sist. Så det var ekstra koselig at tre generasjoner var samlet.



Kl 22 ble St. Hansbålet tent som det alltid blir. Og som vanlig var det hundrevis samlet rundt bålplassen. Nydelig vær og topp stemning, og unger og bål ble kjølt ned med vann.

Mange kjøpte seg ferdige blomsterkranser, men vi pleier å lage selv. Så etter å ha sett på bålet plukket vi blomster. Litt begrenset utvalg, men dette er strandblomstene som vokser her ute på Høvikodden.

Jeg hadde med ståltråd, så da ble det enklere å binde kransen, og selvsagt måtte både Karoline og Andreas ha den på og posere ved vannkanten.





En fantastisk St. Hanskveld var over, og vi dro ikke hjem før ved midnattstider. Dette blir en kveld vi kommer til å huske!

Karoline har lastet ned bildebehandlingsprogram, og har laget sine første lekre fotomontasjer på bloggen sin Kreative Karoline. Kikk gjerne innom henne!

6 kommentarer:

Tani sa...

Å, det så ut som en skikkelig St.hans feiring ,ja..Koselig!Hyggelig blogg du har,jeg titter gjerne innom igjen..Hilsen fra sørlandet.

Jorun sa...

Ser ut til å ha vært en kjempefin feiring.
Har titta på bloggen til Karoline også. Fine bilder hun har lagt ut.

Birgitta sa...

Hej
Vad trevligt det ser ut på S:t Hans afton. Och vilket underbart väder det var i år.
Ha det så gott.
Kram Birgitta

Frida sa...

Hei!
Takk for awarden jeg har ikke vært så aktiv på bloggen så jeg har ikke fått sett på den før nå:-) Det er veldig koselig at du ville gi en award til meg:-)
Hilsen Fridajenta;-)

Kort og Søm sa...

Nydelig blomsterkrans!! :o)

Marit Johanne sa...

Så nydelig blomsterkrans! Det var jo et vakkert vær å feire St. hans i år. Og den picnikkurven var stilig!