søndag 21. juni 2009

Litt av hvert i gresset...

Det er en deilig sommerdag, ikke av de varmeste, men sol og blå himmel. Da er det godt å gå barbeint i gresset, selv om jeg må innrømme at jeg som regel har sandalene på... Vårt gress er ikke kortklipt og "striglet", men heller litt viltvoksende. Her er lange strå som vaier i vinden, hvitkløver, forglemmegei, smørblomster, masse stemorsblomster som har frødd seg selv. Og i skråningen har det til nå stått lupiner som vi for noen år siden hentet fra grøftekanten... Ønsker dere en herlig søndag - ute i hagen!





På formiddagen i dag hadde vi et ganske langvarig strømbrudd pga en feil i en høyspent. Strømmen kom tilbake, men nå er vi uten bredbånd og tv-signaler. Får håpe det løser seg snart...

7 kommentarer:

Mor og datter sa...

hei!
skjønner at det er veldig irriterende når det ikke er som det skal :-(
fikk ikke kjøpt så mye ¨på kid som jeg ville, men men.. fikk kjøpt noe. Må prøve å rydde litt i leiligheten før jeg tar noen bilder, og setter meg ned for kvelden! klem
ha en fin søndag!

Tovepia sa...

Det finnes så utrolig mange pene markblomster. Av og til ser man slike enger fulle av diverse blomster, lekkert! Ha en god søndagskveld!

Monicas sa...

markblomster er bra vakkert du...ha en flott søndag videre..

Jorun sa...

Irriterende at sånt skjer da, men som en liten oppmuntring kan du hente en award i bloggen min!
Fortsatt god søndag!

Vedr. heklediagram, har jeg lagt ut en tegnet forklaring i bloggen på Trådsnella...
Lykke til!

LeKaQuilt sa...

Så kjedeligt å ikke ha signaler på tv og bredbånd. Men på en annen side så klarer vi oss utmerket uten også :o) Pleier av og til å ha tv frie kvelder, deilig. Har det med å ha på tv'n som selskap når jeg er alene hjemme. Nydelige blomster, takk for at du deler dem med oss andre - og lupiner har altid vært min favoritt!! Og hjertelig takk for award, det rører at andre tenker på en :o)

Anonym sa...

Hei Så mye fine blomster du har tatt bilde av.Jeg liker veldig godt markblomster.Åfte att jeg plokker med meg hjem.Ha en fin dag.Bodil

Marit sa...

Så mange flotte blomster du har tatt bilde av.