fredag 5. juni 2009

Og vinnerne er ...

Sølvi fra Sølvi's blog, Marit Johanne fra Marits Hobbyblogg, Heidi O fra Trådsnella, Ludo 67 fra Trådsnella, mommo M fra Trådsnella og Hilde fra Rådyrveien. I tillegg blir det ekstrapremie til Grete fra Flittige hender!

Trekningen i konkurransen min er utført i hagen i kveld. 115 lodd fordelt på 48 deltakere ble brettet og puttet i en glassbolle, og Karoline og Andreas trakk annenhver gang. Flere fra Trådsnella på Norge123 har deltatt i konkurransen, og selv om det var blandet veldig godt var de i flertall blant vinnerne. Derfor trakk de en ekstrapremie i tillegg til slutt for å få litt "balanse".

Noen få av maskemarkørene er ikke laget enda, og ørepynten må også lages. Viser det fram når det er klart, og da får dere også vite hvem som vinner hva. Selv om jeg alt vet "fasiten"... Og så trenger jeg selvsagt navn og adresse for å sende gevinstene. Tusen takk for deltakelsen i konkurransen, det har ført til flere nye bloggbekjentskaper som jeg vil besøke ofte framover!

I ettermiddag har vi vært på Sagene i Oslo hvor Andreas har danset folkedansoppvisning for utenlandske konferansedeltakere. Masse flott dans inklusive en halling, og etterpå koste vi oss med mat i siste rest av solstråler på uterestauranten.

8 kommentarer:

Marit sa...

Gratulerer til heldige vinnere. Maskemarkørene dine er flotte.
Sikkert koselig å se på de som danser.
Har og danset i leikarring.
Ønsker dere en fin helg.

Marit sa...

Glemte å si tusen takk for kommentar i bloggen min.
Tusen takk......

Tovepia sa...

Gratulerer til de heldige vinnere! Koselig;) Håper du har fått slappet av litt og kan nyte helga i ro og mak. Kos deg videre!

VELKOMMEN sa...

Tusen takk for ekstrapremie, jeg er kjempe glad - det var så hyggelig å være blandt de heldige. Her pyntes og ordnes det til konfirmasjon.
Ønsker deg en god helg :0)(0:

Marit Johanne sa...

Tusen takk! Jeg må kanskje si takk til Karoline og Andreas som trakk lappen min :)Det er kjempegøy å vinne, jeg har visst vinnerlykke denne uka! Jeg har sendt deg en mail med adressa mi. God helg fra Marit Johanne

Sølvis blog sa...

For en overraskelse å stå opp til på lørdag morgen. tusen takk skal du ha. Hilsen Sølvi

Anonym sa...

Hei Gratulerer til dem som var heldig og vinne. Så får dem jo noe fint som du har laget.Fin gutt du er mamma til Sikker på at du er stålt når han danse folkedans.Ha en riktig fin dag Bodil

Kort og Søm sa...

Jeg har mine tvil om datteren i huset kommer til å fortære mange sukkererter denne sesongen ja.. "ler"
Gratulerer til vinnerene!
Fredrikke :o)