torsdag 18. juni 2009

En søt award

En søt award er på vandring rundt i Blogglandia. To vennskapsbjørner med en rose og denne hilsenen: With friendship this rose is sent your way. Hoping you have a wonderful day!

I kveld var jeg så heldig å få den fra Marit i Bestemor's Blogg. Tusen takk, Marit! Og ja - jeg har hatt A wonderful day!

Awarden skal sendes videre til åtte bloggere. Nå har jeg tenkt litt, og forsøkt å finne noen som jeg besøker ofte. Disse bloggene gir meg glede og inspirasjon, og foreløpig har de ikke alt fått awarden. Jeg sender den til

Gro i Groskro's verden
MarnyAlice i Kalas mystiske hjørne
Fredrikkea i Kort og søm
Karoline i Kreative Karoline
Lisbeth i Lisbeth's hobbyblogg
Monica i Monicas
Quiltefia i Quiltefia
Vinglefrøken i Vinglefrøkens vinglete verden

og ønsker dem alle A wonderful day og en deilig sommer! Det samme ønsker jeg selvsagt til alle andre som er innom bloggen min!

7 kommentarer:

Lisbeth. sa...

Oy, ;D Kjempegøy å få en slik søt award fra deg, sender den selvfølgelig videre. Tusen takk. Vil også takke for hyggelige komentarer på bloggen min. Ha en riktig kreativ helg.

Quiltefia sa...

Tusen takk Heidi!! Du er super snill som gir meg en award igjen!! Imorgen flyr jeg hjemover!!! AK:-)

Kort og Søm sa...

Tusen takk, det var hyggelig!! :o)

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

å tusen takk Heidi :) det var kjekt :)
skal finne 8 blogga å sende den til i morgon etter jobb :)

God natt :)

M sa...

Hei, kom forbi deg igjen!
Koselig med award, det pynter opp på siden vår!
Jeg lurer på en ting...jeg er ikke SÅ flink med håndarbeid...kjøkkenkluter har jeg aldri begitt meg ut på, men DET skal jeg NÅ!!!
Derfor lurer jeg om du kan si meg hvilket garn jeg skal bruke?
Veldig fine farver du har valgt på dine.
Klem, M

Groskro sa...

Hei, tusen takk for en hyggelig award. Jeg har ikke sendt den videre det er jeg veldig dårlig på, og de aller fleste som jeg har sett på har fått den! :-)

Ønsker deg en fin fredagskveld! :-)

Vinglefrøken sa...

Tusen takk for koselig award - skal sende den videre til flere av mine favorittblogger. Du har jo allerede fått den, så da kan jeg vel ikke gi den i retur? God sommerferie til deg og dine! :-)