onsdag 3. juni 2009

Pc-dag

I dag har jeg sittet mesteparten av dagen foran pcen. Tildelingsdagen til hemmelig venn på Trådsnella er i dag, og så skal meldinger ut til alle i løpet av morgendagen.

I kveld skal jeg på koselig mødretreff, så det vil jeg ikke gå glipp av. Derfor jobber jeg på spreng nå med lister både i skjerm- og papirutgave.

Været er igrunnen bra i dag, så kunne godt vært ute. Men muligens litt i kjøligste laget til å sitte med strikking eller hekling. Trøster meg med det...

Rododendronen vår står i knopp og springer snart ut. Ikke en stor, flott plante som dette, vår er liten og lilla. Dette er to praktfulle busker som blomstret for fullt i hagen til Brøndums Hotel i Skagen.

Ha en fortsatt fin dag!

2 kommentarer:

Monicas sa...

Heisann....du. æ kan meld om at min rododrendom har såvidt antydning te knoppa....men håpa de kommer ut iløpet a sommertn:) ha en flott aften

Anonym sa...

Hei Det var en fin Rododrendon. Jeg liker og sitte ute i sola og hekle Men her haglett det nylig Så det er vel best og sitte inne med heklingen. Ha en fin dag Bodil