fredag 19. juni 2009

Sommerferiestart

Ja, så er endelig sommerferien i gang. Et skoleår er ferdig, og yre unger gleder seg til åtte uker fri! Ved nitiden begynte den tradisjonelle skolegårdsdansen som er like morsom å se på hvert år.

Hele skolegården er fylt opp med elevene i entusiastisk dans sammen med lærere og ledelse. Fem danser står på programmet, og dette er noe ungene gjør hvert år fra 1. klasse til de slutter på skolen.

Etterpå var jeg på sommeravslutningslunsj på personalværelset, og det var koselig, og samtidig artig å se lærerne fra en annen side enn vi foreldre vanligvis gjør. Og om elevene er frydefulle til sommerferie, virket det som lærerne gledet seg like mye!

Nå tordner det her, og vi får se om det roer seg. I så fall tar vi en tur ned til Rådhusplassen for å se på VG-lista Topp 20. Men da må tordenværet slutte først.

2 kommentarer:

Laila -Karin sa...

Innom for å ønske deg en
Riktig god helg
Klem

Anita fra hjerterommet sa...

Ungene mine har siste skoledag på onsdag så 3 dager igjen her før FERIE.. skal bli herlig. Jeg har alltid klart å ordne meg slik at jeg har ferie 7-8 uker om sommeren, og det er bare så hærlig. Gleder meg til å nyte late dager med ungene.