tirsdag 16. juni 2009

Gevinster endelig underveis

Bedre sent enn aldri er det noe som heldigvis heter... En uke forsinket ble gevinstene i konkurransen min endelig sendt avgårde! Får håpe jeg er tilgitt... Den forsinkete uka var igrunnen uka som forsvant i stress, hvor jeg knapt nok hadde tid til å sette meg ned og slappe av, og enda mindre orket finne fram perler og tenger for å lage ferdig det som manglet. Men her er gevinstene:


1. gevinst gikk til Sølvi i Sølvi's blog: Ørepynt i turkise glasshjerter og klare swarovskikrystaller og maskemarkører i klart glass.
2. gevinst gikk til Marit Johanne i Marits Hobbyblogg: Ørepynt i klare glasshjerter og swarovskikrystaller og maskemarkører i lime glass.

3. gevinst gikk til Heidi O fra Trådsnella: Maskemarkører i turkis glass. 4. gevinst gikk til Ludo67 fra Trådsnella: Maskemarkører i lime glass.

5. gevinst gikk til mommo fra Trådsnella: Maskemarkører i lys rosa glass. 6. gevinst gikk til Hilde fra Rådyrveien: Maskemarkører i klart glass, noen med spetter.
I tillegg trakk vi en ekstragevinst som gikk til Grethe fra Flittige hender: Maskemarkører i lime og turkis glass.

Egentlig skulle to av gevinstene bestå av ørepynt til de som ikke strikker og hekler. Men siden alle som vant trengte maskemarkører, ble det dobbelt opp for de to første som ble trukket.

4 kommentarer:

Jorun sa...

Du blir sikkert tilgitt Heidi.
Nydelig var det alt sammen i alle fall...

Kort og Søm sa...

Så fine de ble!! :o)

Marit Johanne sa...

Ja, de var vel verdt å vente på!Tusen takk!

Grethe sa...

Tusen takk, Heidi. Pakken har kommet og jeg har ikke tenkt at den kom alt for sent. Gleder meg til å ta de i bruk.
Fortsatt fin dag - her regner det, det gjør det kanskje hos deg også.