tirsdag 1. desember 2009

Pakkene er på plass

Kvelden og natten før 1. desember brukes alltid til innpakking av kalendergaver. Slik var det i går og natt også. 48 pakker fikk plass, og kalenderene vises nesten ikke. Bare to forskrekkete nisser titter forskrekket ut gjennom pakkene... (Kalenderene kan ses i forrige innlegg)

Vi skal snart avgårde til juleavslutning på MiniTen-klubben. Julegrøt med mandel og litt quiz.

I fjor hadde jeg en snelleadventskalender på Trådsnella/Norge123. Har telt på fingrene om jeg skal gjenta det i år, og tror vel ikke jeg klarer å produsere 24 ting/tips med oppskrift/forklaring i en travel førjulstid. Men jeg hopper i det, og første luke i snellejulekalenderen åpnes senere i kveld. Selvsagt legger jeg også ut her på bloggen, så får jeg håpe du kan finne noe til inspirasjon etterhvert.

1 kommentar:

Quiltefia sa...

Heldige barn!! AnneK:-)