lørdag 31. desember 2011

Takk for det gamle året!

Vi er kommet til årets siste dag, og snart siste kveld. Ute er fortsatt været rolig og fint, og for alle de som skal skyte opp raketter i kveld, håper jeg det holder seg. Vi klarer oss med stjerneskudd i kveld, i fjor ble det litt i villeste laget i gata vår med raketter som ikke var helt under kontroll.

Tradisjonen tro, skal vi ha kalkun med deilig stuffing og godt tilbehør. Så nå må jeg inn på kjøkkenet og lukke pcen, for at middagen skal bli klar i rimelig tid.

Det blir en stille og rolig kveld her i år, mamma kommer på besøk, men pappa blir på sykehjemmet. Karoline spiser kalkunmiddagen her, og så drar hun til noen venninner.

Jeg takker alle koselige bloggdamer for det gamle året, og ønsker dere alt godt i det nye året - 2012! Håper dere får en festlig nyttårsaften! Nyttårsklemmer fra Heidi :)

PS. For resultat av trekning i GiveAway ifm Julekalenderen, se her.

3 kommentarer:

Camillas Romantiske hjem sa...

Alt godt for 2012 ønskes deg og dine! Klem:)

Unknown sa...

Hei... :O)
Takk for de hyggelige kommentarene du har lagt igjen på bloggen min i 2011... :O)

Du har en kjempeflott og inspirerende blogg..., gleder meg til å følge deg i 2012 også... :O)

Godt Nytt år til deg og dine!

klem

Mayen sa...

Godt nytt år til deg også;-) Håper det skjer like mye kreativt og spennende i bloggeverden neste år også! Klem