torsdag 29. desember 2011

Snømannkort av serviett

Nå er det vel på tide å vise fram noen av julekortene jeg laget før jul. Det ble litt siste-liten-jobbing, så alle de fine julestemplene måtte ligge ubrukt. Har bestemt meg for å lage julekort gjennom året, så jeg kan kose meg med det, i steden for å stresse.

Jeg laget en god del kort av denne servietten med to snømenn. Teknikken viste jeg i 7. luke i Julekalenderen. Selve kortet er laget av rød Bazzill-kartong, jeg sydde en søm ytterst og pyntet med snøkrystaller laget av en Martha Stewart-punch.

4 kommentarer:

Lindas hobbyhjørne sa...

De blir jo så søte julekort ut av det og jeg har også vært inne på tanken å lage julekort litt mere hele året, enn bare rett før jul.
Ha en fin dag :)

ida jeanette sa...

Så koslig jort er det ferdig pynta eller stempel du har farget selv ?

Heidi sa...

Ida: Hele hovedmotivet er fra en serviett, og er overført til kartong. Dermed er kortmotivet fiks ferdig :)

Connie sa...

Nydelig.

Elsker den måten med serviettene. det er som å trylle.

Ha en fin nyttårsfeiring.
Klem Connie