lørdag 24. desember 2011

24. luke: Julaften

Det er Julaften formiddag, og jeg gleder meg til julekvelden. Ribba skal inn i ovnen, rødkål lages, og om noen timer kommer foreldrene mine, søsteren min og kjæresten hennes. Det blir koselig :)

Den siste luken i Julekalenderen inneholder ingen prosjekt, det er vel ikke akkurat tid for det på Julaften. Men skulle du komme på at du mangler en presang og butikkene er stengt, så går tipset på å finne fram noe du har liggende hjemme i dine "gjemmer". Kanskje noe du har strikket, heklet eller sydd, som noen kan ha glede av. En koselig gave kan det bli av noen lys, en pyntet fyrstikkeske og en serviettpakke. Hjembakte julekaker og en god sjokolade gjør også suksess. Men jeg tror du har kontroll på det meste nå... :)

Tusen takk for alle koselige kommentarer i løpet av desembermåned! Takk for at du har fulgt og vært innom Julekalenderen min. Håper den har vært til litt inspirasjon og glede!

Ønsker deg og dine en koselig julefeiring! Håper julefreden senker seg over deg og de du er glad i. Og at romjulsdagene blir fredelige med mye kos og hygge! Riktig God jul!

3 kommentarer:

Mira sa...

Tusen takk for fin julekalender!

Håper du får ei fin jul!

Godt Nyttår !

Klem,

Cathrines Kreative Hjørne sa...

God Jul til deg og dine! Håper dere hadde en fin julaften i går!

Klem Cathrine :-)

Connie sa...

Herlig inspirasjon med mange fine ideer. :O)

Ønsker deg en fortsatt fin romjul.
Klem Connie