torsdag 30. desember 2010

Trekning i GiveAway

Har sittet og registrert alle kommentarene som har kommet i løpet av desember på Julekalenderen. Her på bloggen ble det 210 lodd, og det ble ytterligere 200 lodd fra bloggen min og tråden på Norge123/Trådsnella. Noen også fra Facebook, hvor jeg hadde kobling til lukene.

Selve trekningen gjorde jeg via random.org, og det ble trukket ut tre vinnere:

Flittige hender fra bloggen Grethe's flittige hender - for lodd i innlegget om GiveAway
Sylke fra bloggen Lysstreif for kommentar i 10. luke
Berit Andersen fra Trådsnella/Norge123 for kommentar i 13. luke

Gratulerer! Jeg burde ha vist bilder av hva premiene blir, men noe er fortsatt under laging. Sånn går det når jeg har hatt en travel førjul og rolig romjul... Når jeg får adresser, sender jeg avgårde rett over nyttår. Så legger jeg heller ut bilder etterhvert av hva som ble sendt. Kan vel røpe at innholdet blir hovedsaklig i fargen hvit, og jeg unngår julete ting.

Benytter samtidig anledningen til å si takk en gang til for koselig følge i en travel førjulstid!

3 kommentarer:

Tovepia sa...

Gratulerer til heldige vinnere!

Ønsker deg og dine ei trivelig nyttårsfeiring!!
Klem fra meg;)

Sylke Feldhusen sa...

Så hyggelig at jeg vant en premie hos deg :) Har sendt deg en e-mail. Ha et riktig godt nytt år!

Klem

cille sa...

Gratulerer til heldige vinnere, og stor takk til deg for ei festlig og fin julekalender du har hatt gående med flust av ideer. Koslig at du titter innom meg, også ønsker jeg deg en sprudlende fin nyttårsaften og et godt nytt strikkeår!
Klem Cille