onsdag 14. juli 2010

Rosamelerte grytekluter

Det har blitt litt hekling og strikking disse campingdagene. Dette er første gryteklutpar ut, som jeg tok med til svabergene i dag.

Har brukt min egen oppskrift på viftegrytekluter og rosamelert Catania-garn som jeg har fått i hemmelig venn-gave.

I dag har været vært stort sett veldig fint, innimellom med litt vind og skyer. Tenker det blir innevær i morgen etter værmeldingen å dømme, så derfor har vi kost oss maksimalt ute i dag.

På mandag var vi på stranda, og etter noen timer med sol og solbriller ble det en "artig" kontrast i ansiktet!

3 kommentarer:

Barbros lille atelier sa...

Kjempefine grytekluter! Herlig farge! Og så brun og fin du har blitt:-)

Ønsker deg en fortsatt god sommer!

Klem

Anita Tørmoen sa...

Fine grytekluter. Alltid kjekt å ha.

Heidi-Kristin sa...

Fine grytekluter, kjekt arbeide å ha på farten.
Jeg bruker caps når jeg sitter ute i sola med håndarbeide. Da slipper jeg sånne kontraster....