torsdag 22. juli 2010

Rillestrikkete sommerkluter

I går fikk jeg tatt bilder av de rillestrikkete klutene jeg har strikket i starten av campingferien. Kjekt med enkel strikk, feks når jeg sitter inne i en mørk tv-stue.

Garnet har jeg fått i hemmelig venn-gave, og det ble gode og myke kluter med dobbelt tråd. Jeg har heklet pikotkant som skulle matche noen grytekluter jeg har heklet tidligere.

Lys rosa rillestrikket klut som passer til rosamelerte grytekluter.

Lilla klut med offwhite pikotkant har jeg ikke grytekluter til.

Offwhite klut som passer til grønnmelerte vaffelheklete grytekluter.

Rillestrikkete kluter med pikotkant kommer jeg til å lage flere av.

I går kom finværet, og det har holdt seg i dag også. Det regnet riktignok litt i natt og var torden i det fjerne, men det merket ikke vi her på hotellet.

2 kommentarer:

Heidi sa...

Hei,

Så fine grytekluter og kluter du har laget? Hva slags materiale bruker du?

Lindas hobbyhjørne sa...

Har lenge følgt med på ha du lager og jeg må si du er veldig kreativ :) Er morro å følge med på hva du lager :) Fine kluter og grytekluter du har laget :)