mandag 12. juli 2010

Paradisstranda

I dag har vi hatt en tur på Paradisstranda, ikke langt fra campingen. Litt vind var det, men stort sett sol og varmt. Jeg holdt meg til hekletøyet oppe på stranda, mens Andreas tok seg et bad. Ellers ble det litt vannaktiviteter ute i vannet.

Tidligere i kveld kom det overraskende besøk, en kusine av Svein med familie som var på ferie i nærheten. Koselig!

Nå hører jeg lyden jeg misliker når vi camper i telt. Buldring i det fjerne... Håper tordenværet holder seg unna!

1 kommentar:

Marit Johanne sa...

Så nydelig strand, bærer sitt navn med rette. Håper det gikk bra med dere i det forferdelige tordenværet i natt. Kunne ikke være særlig hyggelig å være i telt da. Jeg skulle akkurat til å legge meg da det begynte, men tenkte det ikke var noe vits i før det ga seg. Så jeg satte meg til å strikke, men det varte jo ikke lenge før strømmen gikk og det ble mørkt. Håper dere får en fin dag igjen idag.