onsdag 7. juli 2010

En haug med perler

I går fikk jeg endelig bort en av mine dårlige samvittigheter. Jeg fant fram en haug med perler, og fikk laget noe som er utsatt leeeenge. Å lage maskemarkører, det endte opp på 49 stk.

De fleste er som gevinster i Hemmelig venn-gruppa på Trådsnella ifm jubileum og en konkurranse, og noen som var bestilt. Egentlig burde jeg ikke si ja til å selge, spesielt ikke når jeg ikke har ferdig. For det er det med tiden...

Det tar jo egentlig ikke så ekstremt med tid, men enkelte perioder har man ikke ork til å rigge seg skikkelig til. Så er det enklere å gripe fatt i et hekle- eller strikketøy foran tv-skjermen i ledige stunder. Men nå er det gjort, og i dag er det sendt. Heldigvis!

1 kommentar:

Smykkas sa...

De ser virkelig kjempelekre ut, og jeg ser også at du har masse flotte perler.

Der skulle jeg gjerne vært. Er det snakk om perler blir jeg omtrent helt rusa.

Klem fra Astrid