tirsdag 20. juli 2010

Larkolluka

Nå er Larkolluka godt i gang. Vi deltar på en del av arrangementene, etter at vi synes det var koselig i fjor. Søndag var vi på Tollerstranda sammen med "hele" Larkollen og masse sommerturister, og spiste reker med tilbehør mens vi nøt utsikten og hørte på musikk. I fjor var det allsang, med utdeling av hefter, men det var det dessverre ikke i år.

I går var Karoline og Svein og trente på tennisbanen. De skal nemlig delta på tennisturnering for gøy, så da må det øves! Etterpå var vi og shoppet i Moss, og der fikk vi kjøpt mye fint! Klær til Karoline og meg, sko til Andreas, perleutstyr på salg og overraskende nok masse konfirmasjonspynt. Etterpå dro vi til Støtvig Hotell og deltok på bingoen. En årviss begivenhet som ung og gammel er sammen om - helt tettpakket og koselig!

I dag har både Andreas og Karoline begynt på sandvolleyballskole nede på Støtvigstranda. Det deltok de på i fjor også - to fulle partier og morsomt, men litt småkjølig. De skal i morgen også, og torsdag er det turnering.

Været har ikke vært det store i dag, så jeg for min del har mest sittet inne i teltet. Det småregner, så det er iallefall ikke solforhold. Men jeg strikker og hekler om hverandre, og skal forsøke å få avsluttet noen halvferdige kluter og grytekluter. Ja, jeg skulle gjort det for noen dager siden, men så var det mer fristende å starte på noe nytt...

1 kommentar:

Smykkas sa...

Det er så trivelig å høre om hvordan dere koser dere.

Regn her også, og nå tror jeg at jeg har glemt hvordan sola ser ut.

Har endelig fått med bilde av de flotte gryteklutene.

Klem fra Astrid