fredag 29. mai 2009

Snelletreff på Plantasjen

Dagen ble plutselig litt annerledes enn planlagt! En liten runde innom bloggene på Norge123, og jeg kunne lese at en god snellevenn plutselig ikke befant seg i Sverige, men på Lillestrøm. Og en kommentar fra meg om at jeg gjerne skulle kastet meg i bilen, hvis den var innen rekkevidde, førte til at vi en liten stund senere fant hverandre utenfor Plantasjen på Skullerud til et lite snelletreff!
Alexandra hadde bil, så hun gjorde om på planene, og jeg tok t-banen kun en stasjon. Og dermed kunne vi treffes til en lang og god prat og en matbit. Kjempekoselig var det!

Jeg hadde med meg maskemarkørene mine, så Alexandra kunne velge ut noen hun likte. Kjørt helt hjem ble jeg etterpå, før hun skulle videre til barnebarnkosekveld.

Vel hjemme var Svein i gang med hagearbeide, Karoline lå og solte seg, og Andreas fartet ut og inn. Vi har en deilig pinsehelg foran oss!

PS. Vi kaller det snelletreff når medlemmer på Trådsnella treffes. :)

3 kommentarer:

Marit sa...

Dette hørtes koselig ut.
Utrolig når en sitter og kikker i blogger så er noen ikke så langt unna, eller en treffer noen med felles kjente.
her er det og flott idag.
Nyter dagen på terassen sammen med hekletøyet.
En fin pinse til dere.

VELKOMMEN sa...

Så deilig å høre om slike spontane koselig treff.
Ønsker deg fortsatt en fin dag og pinsehelg :0)

Jorun sa...

Det hørtes koselig ut med snelletreff!