tirsdag 1. juni 2010

Juni og syriner

Så er sommeren her! Juni, knallvær og syrinene blomstrer. Riktignok ble bildene tatt for noen dager siden, så nå har de kommet enda lengre.

Vi har rigget oss til ute i hagen, og sola er varm. Skulle gjerne hatt enda mer skygge, men om ikke lange tiden blir den ene delen av hagen skyggefull. Jeg har hentet Mamma hit, og ettermiddagen og kvelden er uten plikter. Egentlig skulle Andreas og Svein vært på fotballkamp, men den ble avlyst pga motstanderlagets skoleavslutning. I min almanakk sto det FAU-møte, men det er jeg jo ute av, så i kveld får dem seile sin egen sjø, og antakeligvis valgt ny leder.

Nå skal jeg feste noen tråder, og så begynne på et nytt strikketøy. Ha en fortsatt fin dag - med eller uten sol!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Nydelig, synes jeg kjenner duften her jeg sitter. Tror ikke mine er komt så lang. Må vist ut og sjekke.
Jeg har kvite og lys lilla hjemme og mørk lilla på hytta. Elsker syriner, men kan ikke ha dem inne på grunn av allergien min.
Ha en fin tirsdags kveld.

Therese sa...

Lenge siden jeg har kommentert her nå, men jeg er stadig innom her og beundrer alt du gjør! Du er så allsidig og flink - og veldig produktiv.

Syriner er en av mine favoritter, de dufter helt herlig!

Og nå ser jeg jo at vi har samme bakgrunn på bloggen også.. ;-) bra valg, Heidi!
God kveld, jeg skal straks sette meg ut og lese litt, nydelig å sitte ut på kveldene og lese.

Klem :-)