fredag 11. juni 2010

Regnfull fredag

I dag har det regnet en god del, og gjør det fortsatt. Ute i hagen vokser blomstene og trives i det fuktige været. Noen blomster har definitivt kommet mye senere i år, som rododendroen.

Karoline hadde fri i dag pga teltturen hun var på, så hun fikk riktig hvilt seg kjempelenge. Hun har knapt stemme etter en kombinasjon av forkjølelse og sitting rundt bålet. Ut på dagen kom hun med frappuccino hun hadde laget, og det var kjempedeilig. Sånn kaffe liker jeg, jeg kan nemlig ikke fordra vanlig kaffe, men det er vel ikke akkurat slankedrikke..
.
I ettermiddag og kveld har Karoline og jeg vært på handletur. Først innom Steffens hvor vi handlet materialer til konfirmasjonsinvitasjoner, for det begynner å haste. Så tok vi en tur til Sandvika hvor vi spiste og var på Panduro en tur. Der fikk jeg kjøpt hemmelig venn-gaven som snart må sendes avgårde. Andreas har vært på bursdag, og Svein har jobbet. Nå er det fotball-vm på tven, så jeg skal sette meg til med hekletøyet. (Andreas som er fotballentusiast forkynte akkurat at det var en kjedelig kamp, så det var visst ikke så nøye å se på likevel.)

Ingen kommentarer: