lørdag 1. oktober 2011

StempelScrap

Den siste uka har gått fort. Masse aktiviteter, tirsdag var det et viktig årsmøte som avgjorde en sak jeg har vært involvert i gjennom året. Og heldigvis, gikk det endelig vår vei. I går var jeg i Etnedal i Valdres for å delta i begravelsen til mamman til en venn av oss. Nydelige høstfarger i vakkert landskap, strikketøy i bilen, og vissheten om at høstferien var i gang.

Forrige søndag var Karoline og jeg noen timer på StempelScrap som ble arrangert i Skedsmohallen i Lillestrøm. Masse utstillere, spennende produkter, vakre kort og andre ting laget for inspirasjon. Vi tok to runder, en for å få en oversikt og neste for å handle litt. Det var mange fristelser, men jeg klarte å holde meg i skinnet. Men noen stempler ble med, litt lim og andre hjelpemidler.

Og noen få motivark, klippeark, noe småstæsj og egendesignede blomster "Mathia" fra Hobbykunst Norge.

1 kommentar:

Mona sa...

Åh, her var det masse fristelser. :D Gleder meg til å se hva du tryller frem av dette. :)