søndag 16. oktober 2011

Kjempekoselig og inspirerende Ski-treff

En innholdsrik og kreativ helg er over, og jeg sitter igjen med masse inspirasjon og nye hyggelige bekjentskaper. Det er første gang jeg er med på Ski-treffet, og jeg er alt påmeldt til vårens treff. Her kommer noen bildeinntrykk:

Da jeg kom til Drømtorp videregående skole var det alt kommet masse damer i lokalet. Men jeg fant raskt plassen min, og fikk koselig selskap av Anita fra Drøbak og ungjentene Hilde og Eli Margrethe, og i motsatt ende av bordet satt en glad og kreativ Stavanger-gjeng. Jeg hadde meldt meg på mange kurs, og det første sprengte tidsplanen så vi koste oss mot midnatt med å lage små esker til jul. Da vi kom ned i vestibylen var det god stemning, her var det masse damer som skulle overnatte, og kanskje ikke hadde tenkt å sove bort nettene :)

Jeg var på plass lørdag morgen ved ni-tida, og litt glissent var det nok i lokalet. Tipper noen fant soveplassen riktig sent. Første kurs var Mixed Media II med Vibeke Spigseth, og det var et utrolig morsomt kurs. Tror jeg ble nogenlunde ajour med hva som skjedde på første del av kurset på forrige treff, og her tok Vibeke oss videre i arbeidet med forskjellig teknikkbruk. Viser fram resultatet og forteller litt mer senere.

Lørdagen ble travel og fin, og jeg gikk fra kurs til kurs innimellom små "friøkter", litt mat og ikke minst besøk i butikk-kroken. Siste kurset var La det blomstre med Gudrun Loennecken. Jeg meldte meg på først og fremst for å lære å lage blomster, men resultatet var min aller første LO :)

Søndagen ble skikkelig slapp-av-dag, og jeg må innrømme at det var veldig begrenset med hva jeg fikk gjort. Må jo ha tid til å prate også og se litt på hva andre lager. En kjempevellykket treffhelg ble det, og jeg gleder meg alt til neste treff i mars :)

1 kommentar:

Brit Strikkenerd sa...

Hørtes fantastisk ut, har så lyst til å lære meg denne kortkunsten!! Ser jo alle disse flotte tingene dere som kan det tryller fram og får lyst til å gjøre det samme!!