søndag 23. oktober 2011

På loppemarked

Det er ekstremt lenge siden jeg var på loppemarked. Forklaringen er rett og slett at jeg har mer enn nok her hjemme av ting jeg samler på, så trenger ikke fylle huset med enda mer... Men da jeg var på Mixed Media-kurset forrige helg ble noen gamle boksider brukt, og vi snakket litt om hvor man lettest fikk tak i slike ting. Anbefalingen fra de andre var å gå på loppemarked, og tilfeldigvis ble det arrangert et slikt på skolen vår nå i helga.

Etter å tatt en snartur innom kaoset hvor klær og ting-og-tang var utstilt, fant jeg boksalget. Fikk plukket med meg noen bøker, salmebøker og nytestamenter. Dessverre fant jeg ingen bibler, da må jeg kanskje innom et antikvariat. Tok en tur etterpå og fikk tak i en del gamle noter. Noen av omslagene inviterte i seg selv til å bli laget noe av. Da har jeg i alle fall en liten start på denne typen utstyr til papirhobbyen :)

2 kommentarer:

Brit Strikkenerd sa...

Det var gode funn til kortlaging. Er på jakt etter noter jeg også. Skal ta en titt innom et anikvariat når jeg er i byen torsdag og håper å finne noen billige eksemplar.)

Bea sa...

Det kan bli mye spennende av alt dette, gleder meg til å se fortsettelsen din:)
Beate