torsdag 20. mai 2010

Kortutstyr og litt garn

I dag har været ikke vært så fint som i går, men så hadde jeg heller ikke tid til noe hagearbeid. Jeg skulle være med foreldrene mine til legeundersøkelse, og på hjemveien stakk jeg innom "Nøstet mitt" på Tveita.

Karoline skal lage bursdagsinvitasjoner til venninnene og et konfirmasjonskort til helga, så da kjøpte jeg en del ark så hun hadde litt å velge i. Og rosa blomster, det passer alltid...

I dag tok jeg i bruk kuttematten jeg handlet på snelletreffet på "Hennes fritid". Kjempefin! Det er magnet i matten og linjalen, pluss småmagneter til å feste arkene med. Så da gikk det fint å kutte arkene til passe størrelse. Den blir nok mye brukt framover!

Så handlet jeg noe Petuniagarn. Hvitt og to blånyanser, pluss limegrønt. Får se hva det blir brukt til etterhvert.

Ellers har jeg vært og sett på Andreas spille seriekamp. Stort sett kolliderer kampene med klubbkveldene, men i dag passet det å bli med. Dessverre ble det ikke seier i dag, men det har det blitt i de andre kampene. Jeg sier til Andreas at det bringer lykke når jeg ikke er med...

3 kommentarer:

Kort og Søm sa...

Så fine kort ting! :O)
Og jeg likte spesielt godt garnet du har kjøpt!

God helg! :O)

Barbros lille atelier sa...

Så mye fint du fant! Så lurt med den kuttematten med magnet. Håper vi får se det ferdige kortet:-)

Klem

Tovepia sa...

Nydelig garnfarger! Petunia har jeg brukt lite, men hører flere skryter av det.
Det ser ut til åbli flotte kort, og veldig trivelig å lage disse selv;)

Ha ei flott pinse og klem fra meg;)