søndag 20. september 2009

Hyggelig bursdagskveld

Det er søndag, og kanskje er det litt væromslag i lufta. I alle fall er det gråvær og småregn, så det passer å ha en innedag. Dagen går med til litt papirarbeid og rydding, jeg får sjefen min på visitt for at vi skal se på hjemmesiden vår, og innimellom strikker jeg på noen små sokker. De skal etterhvert sendes til barn i indianerreservat i Sør-Dakota, en av dugnadene som går på Trådsnella.

I går hadde vi en koselig bursdagsfeiring for Pappa, og han var i kjempefin form. Blid og fornøyd, og satte pris på pakker, bursdagssang, å ha familien på besøk og god mat og fristende kaker. Karoline hadde med gitaren sin og spilte til bursdagssangen, og Andreas var i storform og her danser han litt samba med pakkebåndet som stæsj.

2 kommentarer:

Laila -Karin sa...

Så riktig så koselig ut og papsen din så jo veldig fornøyd ut.
Sokkene så skikkelig flotte ut.
Ha en fin mandag
Klem

pikenmedstrikkestikkene sa...

så flott du klarer å formidle bursdagen til oss. jeg føler nesten jeg sitter i stua og ser den stolte bestefaren høre barnebarnet spille gitar. Ser ut som han liker å pakke opp også! :)