tirsdag 22. september 2009

Helt grønn!

I dag går det meste i grønt... Jeg har fått bestilling på et par pulsvanter i alpakka som skal være grønne. Og igrunnen er ikke grønn den enkleste fargen i alpakkagarn. Jeg har strikket masse i Tynn Alpakka fra Du Store Alpakka, og liker grønnfargen godt. Litt syrliggrønn, men kanskje ikke i alles smak. Derfor fant jeg fram et grønt Inca-nøste fra Rauma, og har kjøpt to grønnyanser fra Drops. I kveld møtte jeg hun som skulle gi bort vantene, og valget falt på det syrliggrønne. Så løste det seg likevel...

Jeg har som jeg har fortalt begynt i jobb igjen, og i jobben skal jeg lage diverse invitasjoner og annet som skal se litt proft og innbydende ut. Må innrømme at jeg da føler meg "helt grønn" fordi jeg kanskje ikke er oppdatert på de siste versjonene av programvare og muligheter de har. Da er det godt å ha en mann og ikke minst datter som kan være til hjelp. Så da løste igrunnen det seg også...

2 kommentarer:

Evy sa...

For en super jobb du må ha! Jobber du for deg sjøl eller er du ansatt noen plass? Det hadde vært drømmejobben.... :-)

LeKaQuilt sa...

Lime grønn i alle nyaser er fint - er min klare favoritt nr 2 :o)
Lykke til i ny jobb !