torsdag 2. april 2009

Snart er det påske

I går var det 1. april, og påskeferien og påsken nærmer seg med raske skritt. Skulle ønsket jeg var mer ajour med all påskepynten jeg hadde planlagt å lage, og forsåvidt startet på.

Men det får heller bli avsluttet i løpet av påskeferien. Det er jo koselig med litt gult og kult i påskeuka!

Første påskeblomsten er på plass på stuebordet, så får mer påskestemning, egg, kyllinger og påskeharer innta resten av huset etterhvert.

I dag er det avslutning på Ting og tang-kurset. Hele to uker siden forrige kurskveld, men jeg har ikke tatt fram sysakene i disse dagene. Heldigvis løper ikke lærdommen fra meg, så det får bli flere punger og poser i tiden framover - laget i fred og ro hjemme.

2 kommentarer:

Tovepia sa...

Det eneste av påskepynt hos meg også er 2 gule planter, men jeg vet ikke om det kommer så mye mer..Liker å tenke på ei uke fri med forhåpentligvis litt utevær, men meldingene er ikke gode. Da får man sitte inne å fyre med ved;) Ha en god dag videre!

Trulte og Rainwolf sa...

Vi er heller ikke ferdig med påskepynten, ikke en plante en gang her. Ikke finner vi påskepynten fra tidligere heller. Den lille påskedekrasjonen som det er bilde av i innlegget ditt var bare helt "nudelig".