torsdag 30. april 2009

Pulsvärmare og kortmateriale

I går kveld var jeg på en liten snellehandel. Jeg hadde handlet strikkepinner i mangefarget tre, og fikk i retur en fin svensk bok om pulsvarmere i mange teknikker. Den var handlet på nett, og det burde jeg bli flinkere til. Finne fram til alle mulighetene om netthandling.
I tillegg fikk jeg flere ark med nydelig håndlaget papir, bånd og blomster til kortlaging. Så fint papir har jeg aldri sett!
Snellehandling er forresten en smart sak vi gjør en del av på Trådsnella. Man bytter ting man handler, eller bytter ting man lager. Nesten som god gammeldags naturalhusholdning...

3 kommentarer:

Anita fra hjerterommet sa...

oj så lekkert papir.. nesten for fint til å brukes he he.

Du får øve deg med fletting på dattra di. Fletter er jo bare så fint.

Er du ferdig med yoga sokkene allerede siden du har beg på et nytt håndarbeid? Eller er du kanskje en av de som liker å ha mange baller i luften på en gang :)

VELKOMMEN sa...

Snellehandel og trådsnella det høres morsomt ut. Det er hyggelig med bytting av både produkter og materiell.
Papiret var lekkert, det er jeg enig med deg i. Lekkert med farget strikkepinner.

God langhelg fra deg til meg :0)

Linda sa...

Så mye fint du har laget på bloggen din:)