torsdag 23. april 2009

Smarte og lekre maskemarkører

Jeg har laget noen maskemarkører og gitt bort i gaver. I dag har jeg endelig fått meg mitt eget sett!
Sitter ute i hagen og strikker en calorimetry (hestehalepannebånd) til ei småjente, og da er det smart med lekre maskemarkører!
På en calorimetry skal man hele tiden forskyve fire masker, og her henger markøren og viser når det er på tide og snu.
Markøren tas av, og henges på pinnen igjen fire masker senere. Jeg vipper markøren over på baksiden, klar til neste omgang.
Dette er maskemarkørene jeg laget til meg selv i dag. Klare glassperler - lekre og sommerlige!

Har du lyst på tilsvarende, men mangler eget smykkeutstyr? Ta kontakt, så kan jeg lage til deg! Det vil ikke bli noe stort innhugg i lommeboka, og du kan selvsagt velge andre farger.

3 kommentarer:

Marit sa...

Så flotte disse markørene var.
Flott garn du strikker av.
Dette blir fint.
Slike kunne jeg tenkt meg.
Lager du flere vil jeg gjerne kjøpe hos deg.

Tovepia sa...

Smart hjelpemiddel! Ser ut til å bli et flott pannebånd! Ha en finfin kveld videre!

http://datadetails.blogspot.com sa...

this is nice. i likes