tirsdag 2. november 2010

Free Hit Counter "forsvunnet"

I går kveld oppdaget jeg at telleverket nederst i bloggen min var borte vekk. Eller rettere sagt, teksten "Free Hit Counter" står synlig.

Jeg hadde vært inne og lagt inn en link i margen og endret antall synlige blogger i blogglisten min, men ikke vært i nærheten av telleren. Etterpå så jeg at telleverket ikke var synlig lenger.

Noen som har opplevd det samme og vet hva man kan gjøre? Har ikke akkurat lyst til å starte på nytt... Det var over 70.000 besøk registrert, så vil jo ikke "miste" det...

5 kommentarer:

Barbros lille atelier sa...

Forhåpentligvis så dukker den opp igjen. Jeg har ihvertfall opplevd at min teller både har "forsvunnet" og blitt nullstilt, på grunn av midlertidig feil hos Blogger. Krysser fingrene og satser på at det ordner seg:-)

Fotografbilder som blir liggende i konvolutten vet jeg alt om - deilig å høre at sånt skjer hos andre og:-)

Klem

Tovepia sa...

Hei Heidi, så koselig å høre fra deg;)
Tror det sikkert er bare blogger som er litt treg..
Ser du har fått i samme julehefter som meg, så artig med litt inspirasjon, selv om jeg sikkert ikke rekker å lage noe av det;)
Kos deg på en tirsdag og klem fra meg;)

Smykkas sa...

Jeg kan dessverre ikke være til noen hjelp, men ser at du allerede har fått et par kommentarer og flere kommer det nok. Du skal se det løser seg.

Klem

Villblomsten sa...

Min har også forsvunnet ....
men aner ikke hvorfor ..
:-(

Heidi sa...

Var innom og sjekket bloggen rett før midnatt, og der var jammen telleren på plass igjen... Merkelig.