mandag 22. november 2010

Kveldsstrikk

Mesteparten av dagen har jeg sittet med tildelingsarbeidet med Hemmelig venn. Siste runde i år, og jeg er glad jeg er ferdig.

Nå begynner det å haste med å starte opp med julekortlaging. I morgen skal jeg gå gjennom alt som er kjøpt den siste tiden, det er nemlig litt. Og tipper noe blir liggende til neste års julekort også, for det er materialer til mer enn jeg trenger og forsåvidt rekker i år.

I går var jeg litt småtufs av forkjølelse. Andre runde på kort tid, men får tenke at den kunne vært hardere. Er bedre nå, bortsett fra litt morgengruff.

Litt kveldsstrikking har det blitt. Et nytt pulsvantepar er ferdig, bare trådene skal festes. En ny engel er strikket i Østlandsgarn. Er litt spent på hvordan dette garnet tover i hvitt, det gikk bra med Safirgarnet i første forsøk. Trenger noen smågevinster til søndag på julefesten i folkedansen, så disse tingene brukes vel til det. Ellers trenger jeg diverse ting til julegaver, naturlig nok.

1 kommentar:

Line Kristine sa...

Så fine engler du lager!
Har du en oppskrift du kan dele?
Mvh Line Kristine