lørdag 6. november 2010

Lørdagshandel!

Det har blitt en kjapp tur til IKEA og Staples i dag. Trengte en del orden på loftet i papirer. Både jobb, privat, organisasjonsliv og hobby - det blir mye papirer som skal organiseres! Så nå har jeg kjøpt inn en del mapper, plastlommer, tidsskriftssamlere og bokser. Håper det hjelper litt... Kjøpte også matt fotopapir som skal brukes til utskrift av vintagebilder. Karoline testet det til et kort som skal brukes i kveld, og papiret var perfekt i tykkelse og matthet.

På IKEA kjøpte jeg også fire rødhvite kjøkkenstoffer. Har tenkt å bruke noe til julemessa og evt julegaver, så får jeg se hva jeg rekker etterhvert. Blir tiden for knapp, får det bli til neste år.

I kveld skal Karoline i bursdag, og Mamma og Pappa kommer snart på besøk. Nå stikker jeg opp på loftet en tur for å utnytte tiden til litt kortlaging.

2 kommentarer:

Smykkas sa...

Det er tydeligvis masse prosjekter du har på gang, og det skal bli spendende å se de ferdige kortene.

Klem

Hjertebank sa...

Disse stoffene har jeg også sett meg ut til jul ;) Må bare komme meg til IKEA først...