torsdag 18. november 2010

Småpuslerier

Dessverre går dagene alt for fort mot julemessa. Jeg skal ikke selv selge der, men bidrar til menighetens julemesse. Hadde en god del planer, men nå må de kuttes de fleste av dem. Får trøste meg med at det kommer mange flere julemesser i årene framover...

I dag har jeg fått laget en del små fyrstikkesker. Burde laget mange fler, for slike småting til 20 kr selger greit, men det tar litt tid med å male eskene. Mye mulig man får kjøpt ferdig hvite fyrstikkesker, og aller helst ville jeg hatt større esker også, helst med lange fyrstikker. Noen som vet hvor man kjøper slike?

Det ble en veldig kjapp handletur i formiddag også. Skulle ha noe mer småtteri til lykkehjulsgevinster til barna. Og trengte noe til innpakking av lys, bånd til kakebokser osv.

Nå skal vi snart avgårde til folkedansen, og da tar jeg med strikketøy. Best å utnytte ventetiden, og for tiden er det enkle pulsvanter jeg har på pinnene.

6 kommentarer:

Unknown sa...

Kjempeflotte fyrstikkesker... :O)
Tror du får kjøpt litt større esker på Rema 1000 stormarked og jeg har også sett de på Europris.

Ha en fin kveld!

Heidi sa...

Det må jeg sjekke. Og så jeg som var på Europris og handlet julekalendere til lykkehjulsgevinster...
Rema 1000 tror jeg kanskje hadde i fjor.

Maria sa...

Rema har iallefall her.
Hvorfor må du male eskene om jeg tør spørre. Går ikke bildet helt ut da? Var litt vanskelig å se de på bildet.

Utrolig fine motiv det der ja.

AnneLavendel sa...

Så fine de var. Lurt å også lage litt rimelige ting til julemesse :)

Smykkas sa...

Fantastiske fyrstikkesker du har laget, og jeg kan godt forstå at slike går unna. Hva får man egentlig for kr. 20 nå for tiden?

Synd at du må kutte noen av planene, men slik er det nok for de fleste en gang i blant. Jeg synes du får gjort imponerende mye, jeg.

Klem

Tani sa...

Å, de ble nydelige!! Også jeg som er sååå glad i engler!!