tirsdag 16. november 2010

Koselig snellehandel

I går hadde jeg noen koselige timer i byen på snellehandel. Det er det vi kaller det når medlemmer og venner fra Trådsnella møtes fysisk, og attpåtil tar seg en god handlerunde. Vi møttes på GlasMagasinet, og etter litt mat tok vi runden til Husfliden, Mauds Garn, Panduro, ny kafe og til slutt garnkroken i en sybutikk. Jeg fikk handlet noe på Panduro, på Husfliden kjøpte jeg en ny julebok i tillegg til litt garn. Og før vi skiltes ble noen nøster alpakkagarn med meg hjem.

Veldig koselig er slike treff, og utrolig trivelig er det å treffe snellevenner fysisk!

2 kommentarer:

Maria sa...

Så hyggelig da med slikke snelletreff. Alltid kjekt å møte folk med samme hobby.

Ble nyskjerrig på juleboka di jeg ja. Må se om jeg finner den i butikken så jeg får smug titte litt.

EllenSand sa...

Det hørtes skikkelig koselig ut. :)