tirsdag 2. november 2010

Definitivt november!

I dag har det regnet og regnet og regnet... Skikkelig utrivelig høstvær, og man oppholder seg kortest mulig tid utendørs.

Har akkurat moret meg over nytt humorprogram "Storbynatt" så det ble en knapp halvtime med mye latter.

Det som er i den motsatte skalaen, dvs tragisk, er at det igjen er en drapssak her på Mortensrud. Igjen et godt stykke unna oss, men må jo si at området her bør ha fått kvoten sin av dramatiske hendelser.

Høsttid er også ofte tid for sykdom. Heldigvis har vi vært forskånet for det så langt. Fjorårets høst var så slitsom at vi har valgt å sette influensavaksine hele familien. Så skulle det komme noe nå, er vi så beskyttet som vi kan få blitt. Jaja, mange synes det er tullete, og det får de bare synes.

I kveld har vi fått hentet fram esker med tovegarn som var litt vanskelig tilgjengelig. Et nøste er kjapt omgjort til en nesten hel vinveske, så nå skal jeg hente et nøste til. Kjekt å ha et lager her hjemme, men det kan med fordel krympes. Med novemberværet vi har nå, passer det fint å sitte inne med strikketøy og tykt ullgarn.

Ang det forsvunnede telleverk, så tror jeg faktisk akkurat den tjenesten er nedlagt. Har sett flere blogger som har overskrift til teller, men mangler selve telleverket. Så må nok finne en annen løsning etterhvert.

3 kommentarer:

Sidsel Veierland sa...

hei
du kan skaffe deg ny teller på susnet.se - der kan du også legge inn det antall du hadde på den andre (eller omtrent da, om du ikke vet helt nøyaktig)
Kjedelig å miste slikt.
Ha en fin og ny høstdag

Villblomsten sa...

Ja kanskje den siden ikke finnes lengre ? for jeg finner ikke nettsiden igjen , når jeg trykker på linken jeg hadde lagret til siden jeg fant tellern på ...
For vel prøve å finne en ny side da :-)

Elise sa...

Synes det er heilt i orden at folk tar influensavaksina eg, så den ska du bare ta med god samvittighet. Ikkje kjekt å få førjulstia ødelagt av sjukdom. Kos deg med strikketøyet og ha ei fortsatt god veka:)