torsdag 18. mars 2010

Sen slappavtid

Mange har vel fått med seg at jeg er et B-menneske. Mens mange alt har funnet senga, starter jeg nå på min slappavtid.

Tidligere i kveld har vi vært på storforeldremøte som FAU har arrangert sammen med skolen etter lang planlegging. Godt med alt som er ferdig. Mens vi var på møtet var Andreas og danset folkedans og bowlet med dansegruppa etterpå. Så det passet perfekt med levering og henting før og etter - uten stress og kollisjoner. Ikke verst at logistikken går perfekt opp noen ganger!

Men nå skal jeg krype opp i godstolen litt. Skal se på noen tv-opptak mens jeg strikker. Den tredje calorimetryen er øyeblikkelig ferdig, og så kan jeg fortsette på et sokkepar som har blitt et lite evighetsstrikketøy som jeg strikker noen omganger på innimellom. Hvis jeg da ikke strikker en dominorute eller to.

1 kommentar:

Unknown sa...

Hei på deg Heidi, og takk for hyggelig hilsen på bloggen min;)
logistikk uten hode bry og tidspress, ja det er ikke verst;)
Ellers har du masse flott å se på og lese her inne;) Takk for titten;) Ha en knallkoz helg. Hilsen Ingrid