mandag 8. mars 2010

Roser og varmegrader

I dag har det vært sol og varmegrader. Da blir det fart på snøsmeltingen - i alle fall på dagtid. Da Andreas kom hjem fra skolen var han knallblid og det første han sa var: Gratulerer med dagen! Det var jo Kvinnedagen, og han kunne attpåtil fortelle at det var 100 års jubileum i år. Så var det å ringe til Pappa og bestille kake, men i steden ble det roser, og det var også Andreas fornøyd med å gi vekk.

Nå skal jeg forsøke meg på en lapp med dominostrikk. Det er en ukjent teknikk for meg, men det lages så mange fine restetepper rundt omkring. Og nå har en snellevenn sendt meg oppskrift på første lapp. Når den er klar, skal jeg få neste trinn. Spennende!

1 kommentar:

Quiltefia sa...

Bra at små herrer lærer om kvinnedagen.... Kan komme godt med senere i livet!! Jeg blir alltid nyskjerrig når det blir snakk om nye teknikker......AnneK:-)