mandag 22. mars 2010

Rysjene mangler!

Det er travelt om dagen, så jeg har ikke mye resultater å vise til håndarbeidsmessig. Nå mangler bare rysjene på min første mamelukkgryteklut, og jeg er fornøyd med hvert trinn i oppskriften jeg finner ut av. Faktisk har jeg heklet grytekluten nesten tre ganger, siden jeg har plundret litt med starten/skjøten. Men nå har jeg heldigvis forstått det, og er snart klar til å få på plass rysjer og kanting.

I kveld har jeg vært på et møte i bydelen med andre FAU-ledere, og i morgen er det Andreas sin bursdag. I går gikk det i ett, fra formiddagen hvor Andreas spilte afrikanske trommer i gudstjenesten til vennebursdag med 18 kamerater som var høyt og lavt. Så det er begrenset hvor mye tid det blir til med håndarbeide om dagen. Men nå er det Poirot, så da setter jeg meg alltid ned med strikking eller hekling.

Ingen kommentarer: