fredag 27. august 2010

Hele familien i arbeid!

Ja, her er virkelig hele familien i arbeid! Egentlig er stressnivået temmelig høyt, og for Svein og meg blir det nok nattejobbing. Han må nemlig komme i mål med en "visuell" bildetale og jeg må lage sang.

Men før det bakes det kaker, lages ferdig kort, Karoline pakker inn pakker til venninnene. Det skal kokes og skrelles poteter til potetsalat, lages kabaret, ...

Innimellom har jeg laget en invitasjon i siste liten til en venninne av Karoline som skal hjelpe til litt på kjøkkenet. Ja, det blir nok ikke så mye hun egentlig skal gjøre. Men deilig å ha en man kan spørre. Og så får hun nok god tid til bare å være gjest og venninne også. Og jeg har hatt dårlig samvittighet for at hun ikke har fått "skriftlig" invitasjon.

Og tenk, Myrtel har til og med vært "i arbeid". Andreas skal gi kort og gaver fra Myrtel og ham, og så blir det små minneting fra Smykke og Tommeliten også. Så derfor ble det stempling fra Myrtel med hilsen fra henne og de to andre. I morgen skal jeg vise fram kortet som Andreas har bidratt litt på.

Men nå får jeg fortsette arbeidet jeg også! Det blir en lang natt...

2 kommentarer:

Marit Johanne sa...

Lykke til med alt sammen, både forberedelser og konfirmasjonen og selskapet!

Smykkas sa...

Innbydelsen du har laget var ordentlig lekker.

Tenk at Myrtel også deltar i alt som skal gjøres. Tror ikke det er mange som har en slik pusekatt.

Når alt er over, er jeg sikker på du sitter igjen med masse gode minner og at alt var verd strevet.

Lykke til.

Klem fra Astrid