onsdag 18. august 2010

Blondebånd

I dag ble været faktisk så bra etterhvert at jeg kunne sette meg ut i hagen med strikketøyet. Nå er det aller meste montert ferdig på babysettet, så jeg begynner å se slutten.
I går da jeg var på Panduro ble det kjøpt noen ark til kortlaging og blondebånd. Planen var at jeg skulle fått laget kort i dag, men dessverre ble ikke det noe av. Kanskje i morgen?

Fikk derimot tatt en tur med familien til Smart Club i dag. Vi skal lage buffet, med alt fra tradisjonelt koldtbord til tapas til konfirmasjonen, og derfor er det kjekt å få en oversikt over utvalget. Foreløpig ble det ikke handlet stort, bortsett fra noen fat og boller.

Ellers har det vært en avslappende dag. Karoline har vist fram alt det fine hun har handlet i London, bla masse fine smykker.

2 kommentarer:

Lindas hobbyhjørne sa...

Det var noen utrolige fine blondebånd du har fått deg der :) Tror jeg må ta meg en tur på Ponduro snart :)
Ha en fin dag :)

2ne sa...

Ja, her har du mange flotte blonger i alle farger :-)