søndag 1. november 2009

Søndagskveld

Det er søndagskveld, den første i november. Formen er fortsatt ikke på topp, jeg er slapp og sliten, så Svein dro på gravene alene på Allehelgenssøndag. I kveld har symaskinen blitt flyttet ned i stua, og Karoline sitter og syr på en sminkepung som hun arbeider med i Kunst og Håndverk. Fin og rosa blir den!

Ellers fikk jeg en uventet telefon i kveld, på Andreas sin mobil. Det var Dagsavisen, som via-via hadde fått tak i meg. Egentlig ville jeg ikke uttale meg, men før jeg visste ordet av det, hadde jeg likevel sagt en del. Dermed ville hun gjerne sitere, og så ville hun gjerne sende en fotograf... Så enden på visa er at vi antakeligvis kommer i avisen i morgen.

1 kommentar:

2ne sa...

Så koselig og se at din datter koser seg ved symaskina. Har også en datter som syr litt og det er jo koselig med en felles hobby også :-) Ha en strålende dag og god bedring.