torsdag 19. november 2009

Pakker i posten!

I dag har det vært en supergrå dag. Litt regn, og innimellom har det ikke vært mulig å se lenger enn til de nærmeste husene. Resten av byen, både nær og fjern, var fullstendig gjemt i noe tykt og grått.

Det har ikke blitt så mye håndarbeide på meg i dag, bortsett fra at noen maskemarkører er laget. I løpet av kvelden starter jeg nok opp på et nytt strikketøy.

Det er stadig pakker som kommer i posten for tiden. Tidligere i uka fikk jeg et hefte med Julehekling som jeg hadde bestilt fra Jorunn. Masse fint i det!

Og i går fikk jeg pakke fra en snellevenn, med to nøster Rauma raggegarn i julefarger og en pinnestopper. Det siste er veldig smart, man putter pinnene inn i holderne, og strikken holder det hele på plass.

1 kommentar:

Hannes hage sa...

Heisann. Nå har jeg kost meg med å kikke på alt det flotte du lager. Du har en koselig blogg, med flott håndarbeid og koselig lesning.