mandag 2. november 2009

Mandag med uvanlig program

Det har vært en mandag med litt uvanlig program. I morges fikk vi tak i Dagsavisen, og så oppslaget som var et resultat av en uventet telefon fra en journalist i går, og påfølgende besøk fra fotograf. Artikkelen kan leses i Dagsavisens nettavis, og omhandler WHOs og EUs helsekommisærs anbefalinger om å stenge skoler ved influensasmitte og evt avlysning av fritidsarrangementer. Dette er jo anbefalinger som ikke følges her i landet, noe jeg er uenig i. Det gir jeg også uttrykk for.

I formiddag hadde jeg også fått time hos legen, etter lengre tids problemer med pusten. Jeg ble undersøkt, og han mente at jeg burde få vaksinen. Faktisk anbefalte han å sette begge vaksinene for influensa samtidig, så da gjorde jeg det, og var lettet. I morgen skal jeg ta røntgen av lungene for å være på den sikre siden. Senere på dagen dro vi ned på vaksinesenteret i bydelen, og der fikk også Karoline vaksinen. Det er godt at jeg fikk snakket med legen, for jeg har gått med mange tanker og plager. I kveld har vi fulgt opp det med å avlyse unødvendige ting av hensyn til smittefare, så i morgen blir det ingen klubbkveld.

Ingen kommentarer: