søndag 22. november 2009

Søndagskveld

Helga er snart over, og har gått ganske raskt - som vanlig. Trøsten er at hverdagsukene gjerne også går raskt, og nå gleder vi oss ekstra til neste helg. Da begynner adventstiden, og det er vår favorittid. Ungene storgleder seg, og i dag har det røde trekket i sofaen kommet på. Nå er det bare å finne fram julepynten...

I forbindelse med ryddingen av håndarbeidsutstyret mitt, er nesten alt tovegarnet loggført. 475 nøster i alle slags farger av pt2, pt3 og Vamsegarn, og da er ikke det røde garnet telt med (for det finner jeg ikke!), pluss noen nøster som ligger i en pose etter litt kattelek. Og da har jeg ikke hatt "vareopptelling" på noe av det andre garnet i alle mulige kvaliteter og fra andre produsenter.

I helga har jeg fått to snellegaver til i postkassa. Et porselensmalt fingerbøl og adventslys, engleservietter og et nydelig opptegnet stitchery fra Kirsten Langebraaten Design. Hennes strek liker jeg godt!

3 kommentarer:

Quiltefia sa...

Hei!! Imponerende!! Hvordan har du klart å få så mye garn?? Er du sponset fra fabrikken?? Jeg har ryddet litt i mitt eget garn idag og ble litt sjokkert over hvor mye jeg egentlig hadde, men det er en brøkdel av deg. Men jeg har en del stoff da.......AnneK

Heidi sa...

Jeg strikket vesker, mobilvesker osv for salg i mange år på markeder og via bestillinger. Da bestilte jeg rett fra Rauma/Per Tryving, og fikk det fraktfritt når det var over 10 kg. Så da kom det i enorme kasser...
Har forresten mye stoff også, men skulle gjerne hatt mer. Garn tar mer plass enn stoff, og er mer fristende for katter. Så må derfor emballeres bedre.

Britaiskogen sa...

Ja, adventstiden er ei fin tid som vi også gleder oss til..jeg har akkurat blogget litt om helgas aktiviteter og da linka jeg til din side, fordi den har inspirert meg :-)