tirsdag 9. februar 2010

Klar til montering

Så er OL-genseren klar til montering - igjen! I helga skulle jeg sy og klippe opp, men så endte det opp med opprekking i steden for. Nå har bolen fått både hvit mønsterbord og rød kant nedenfor halsringningen, så da er jeg fornøyd. Dette tror jeg blir et bra resultat, og jeg hadde en opprekk ekstra for at mønsterborden startet rett sted.

Så nå gjenstår altså monteringen, og må si at jeg gruer meg litt. Skjønner det i teorien, og jeg forstår sikkert hvordan det skal gjøres - når jeg bare setter meg og gjør det. Sånn er det jo ofte. Veien blir til mens man går...

5 kommentarer:

Randi sa...

Genseren blir kjempeflott:)
Smart valg du tok:))))

Monicas sa...

kjempefin...gratulerer

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Den blir sikkert kjempefin! Montering er noe jeg alltid kvier meg for også. Men det er bare å kaste seg ut i det, og ta en ting ad gangen! Lykke til!

Klem Cathrine :-)

Therese sa...

Den kommer til å bli kjempefin! Smart valg mht opprekking, det forandret genseren.

Ha en god dag!

Birgitta sa...

Vad duktig du är att sticka. Den bliv jättefin och du kommer att klara monteringen galant. Nu ska jag kolla in bloggen med grytlappar.
Ha det gott.
Kramis Birgitta