søndag 11. oktober 2009

Grønne votter

I dag har det regnet jevnt, så jeg har holdt meg inne. Har strikket ferdig et par grønne barnevotter og tovet. Det ses kanskje ikke så godt på bildet, men det er to grønnfarger i dem. Nå er jeg i gang med et par knallrosa votter. Planen er at disse skal sendes til indianerbarna.

Jeg fortalte om fotballkampen vi var på i går, og at jeg hadde kledd meg i ull fra innerst til ytterst. Vi satt høyt oppe på solsiden på Ullevål, så det ble faktisk ganske så varmt. Derfor var det godt solbrillene var med, og noen plagg måtte tas av. Fotball er ikke min store "greie", men å se det som tilskuer er artigere enn foran tv-skjermen. Og så har jeg jo sansen for Drillo, så en landskamp med ham er ikke å forakte.

3 kommentarer:

Britaiskogen sa...

Hei, jeg stakk innom bloggen din og fant den interessant og inspirerende. Jeg legger meg til som følger..

torleif ann karin sa...

Så fine de ble, og helt sikker gode og varme.
Du har masse fint strikk å vise frem ser jeg. Du er flink, skulle ønske det var meg.
Ha en fin ny uke.

Klem Ann<3

Tani sa...

Tøffe votter!Så flink du er som strikker og sender til noen som virkelig trenger de!Ha en flott strikke-uke videre!