lørdag 30. juli 2011

Snelletreff

I dag åpnet Nøstet mitt ny butikk på Storo, og Liss og jeg traff hverandre der og hadde et lite snelletreff samtidig.

Vi kikket på garnet i butikken, og valgte begge å kjøpte noen nøster med Kauni. Ja, vi tok vel de resterende nøstene de hadde. Men mer Kauni er på vei. Butikken har godt utvalg både av garn og hobbyting, men det er litt trist at den ikke ligger mer sentralt på senteret. Vi garnglade skal vel finne fram, men det blir ikke så mye impulshandel og potensielt nye strikkere og heklere når den ligger i øverste etg hvor det er få andre butikker. Men håper den blir godt markedsført på senteret, for vi trenger gode garnbutikker i Oslo. Og butikken anbefales et besøk!

Alltid koselig med snelletreff! Etter besøket hos Nøstet mitt satt vi på en kafe og fikk oss en god og lang prat. Jeg fikk heklehjelp av Liss til den siste heklelappen jeg skulle i gang med, så jeg forsto noe jeg lurte på. I ettermiddag og kveld har jeg heklet på doble blomster, så lappeheklingen nærmer seg jammen alt slutten.

5 kommentarer:

reSIRIkulert sa...

For ein kjekk måte å treffast på; trur eg skal invitere til same slags møte neste gong eg reiser til Gjestal spinneri ;)

Lindas hobbyhjørne sa...

Høres ut som en herlig dag, spennende hva det blir ut av det fine garnet !
Ser ut som du har hatt en fin ferie også :)
Ha en god natt!

Bodil sa...

Så koseleg, og så flott garn du kjøpte :) Ha ein fin dag :)

Elin sa...

Lyke til med Kauni. Jeg har nå strikket mitt første plagg i Kauni. En vest, som jeg kjøpte garn til på strikketreff på hotellet på Stiklestad.

Jorun sa...

Sikkert en spennende butikk, og så koselig med "snelletreff".