tirsdag 12. oktober 2010

Kveldens inspirasjonshandel

I kveld har jeg vært på en kjempekoselig inspirasjonskveld på Voksen kirke i regi av Kathrines Quilte Stue. Med en helt spesiell gjest, designeren Barri Gaudet, damen bak Bareroots. I morgen legger jeg ut litt flere bilder fra kvelden, men her er det som ble handlet:

Boken Quilt a Gift, en liten prosjektbok Favorite Embroidery Stitches, et par mønster til sysaker og et teppe for syglade. I tillegg tre små oppskriftshefter som Barri også skulle bruke til kurs som holdes i dagene som kommer. En syveske, en nålepute til å ha på armen og sist, men ikke minst et fantastisk sammenleggbart syoppbevaringssystem.

Som alltid er det utrolig koselig å være på Kathrines inspirasjonskvelder! Nå skal jeg kose meg resten av kvelden med å kikke på bøker og oppskrifter, og så blir det kanskje litt strikking.

1 kommentar:

Smykkas sa...

Så driftig som du er, så er jeg sikker på at det blir noen omganger med strikkepinnene også.

Er det ikke gøy med steder hvor man kan hente inspirasjon og som man har glede av i lang tid.

Dette er slikt som jeg kaller god egenomsorg.

Klem