søndag 3. august 2014

ZZ-klut

I løpet av sommeren la Bitta ut et bonusmønster i forbindelse med at Fb-gruppen Bittamis Design for strikkelystne passerte 20.000 medlemmer. ZZ-kluten var et naturlig navnevalg siden ZZ står for 20.000 i romertall.


Siden denne kluten ikke hadde blomsternavn, fant jeg fram det lys turkise nøstet jeg hadde med av Mandarin Medi-garn. Dette nøstet fant jeg forresten i tilbudskurven hos Tjorven, og lurer på om fargen skal gå ut. Men jeg finner fortsatt 6803 på Sandnes sitt fargekart - en nydelig farge :)


Riktig et flott mønster var det på denne kluten, og det er vel den kluten som naturlig holdt fasongen sin best av Bittas sommerkluter. Strukturfeltet i midten likte jeg også godt.


Det er ofte en del forskjell på retten og vrangen av klutene, men under er bildet av ZZ-klutens vrangside. Ikke så lett å se forskjell - et ekstra pluss :)


Ingen kommentarer: